h1

Medycyna w skali nano

Luty 26, 2011

Uff… Po 45 godzinach pracy mogę stwierdzić że technicznie prezentacja jest już PRAWIE skończona – zrobiona w sposób, jak na mnie, wyjątkowo ascetyczny jeśli chodzi o efekty wizualne… Ale trudno. Nie mam czasu na efekty specjalne czy wymyślne tła. Mało jest też tekstu, bo głównie zamierzam wysilać swoje struny głosowe… Jak na tyle godzin pracy (trochę więcej niż średnio godzina na slajd) to wyszła trochę niepozornie… Nie jestem też zadowolona ze źródeł – baardzo nie lubię powoływać się tylko i wyłącznie na źródła internetowe! A w tym przypadku to same linki. Ale trudno, los tak chciał. Mam nadzieję, że wygrzebałam z tego internetu coś wartościowego składając to w jakąś ciekawą całość…

A wszystko zaczyna się tak…:

Premiera we wtorek ;p

4 komentarze

  1. Powodzenia 😉 Będzie można później gdzieś obejrzeć tą prezentację?


    • Czekam na relację jak poszło:)


  2. I cóż sie stało z tym blogiem? Bo fajnie sie to czyta 🙂


  3. MARTA !! 🙂 Ale świetny blog !! jesteś mistrzynią 🙂 Pozdrowienia



Skomentuj

